Tuesday, May 1, 2012

Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Gambir

Hari kokokurikulum Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Gambir, Pulau Pinang

Macam tak percaya, tahun ni tahun last aku sekolah dekat situ. Lepas ni aku dah besar dah. So this is the last day saya akan sambut 'hari coco' sebagai seorang pelajar sekolah. Unbelieveable, yeah! Budak yang rasanya paling childish dah nak habiskan zaman persekolahannya.
Hoho, saya dah besar! 
(so jangan jeles)
:D


Hari kokokurikulum sekolah kami tak lah hebat mana, tapi orang-orang dalam sekolah ni yang dah membuatkan hari tu hebat

Cikgu-cikgu and some of the students bertungkus lumus nak jayakan hari ini.
So saya sebagai warga SMKBG takmau complain apa-apa.
Cuma nak cakap hari coco tu memang hebatlah
Hehehe
(menipu)















So ni jelah yang saya nak tulis.
Memang boring. Yes I know it.
Tapi, sharing is caring kan?

Assalammualaikum
With lots of love,
Pipa Meow Meow

No comments:

Post a Comment