Thursday, July 5, 2012

Sports day


Assalammualaikum semuaaa !

Hi tawan-tawan lama betul tak update. rindu tak? rindu tak? mestilah rindu gila kann, sapa tak rindu dekat saya ni, teheee :B
Semalam kita ada event besar tau, that is Hari Sukan SMKBG! tak sangka, it will be my last sukan as a student. sedihnyaaa, tapi takpa walaupun everything is coming to an end tapi insyaAllah the moments & memories will always be cherish and kept in my heart :)



 7 acara 6 medal

  1.   100m perseorangan - Okay, acara first ni kita dapat gold. percaya atau tak, actually I’m the last person sebab terkejut dengar bunyi pistol tu haha tapi alhamdulillah last minute pecut and potong semua orang dekat depan. semua orang terkejut termasuklah olahragawati yang kena potong tu hehe


Duduk paling tinggi sekali okayy! :B



2.       200m perseorangan – Ini satu-satunya acara yang orang masuk tapi tak dapat medal sebab ingat diorang semua jogging. tengok-tengok kita kena tinggal kat belakang sorang-sorang haha tapi at least tak dapat last :D


3.      400m persoarangan - Acara yang ketiga ni kita dapat bronze, kira number tiga lah. gap dengan yang number satu & dua tu tak banyak beza sangat tapi takpe, ni je yang termampu hehe :)

4.       4x100m berkumpulan - ni dapat bronze je, hehe eh, actually patut dapat silver sebab yang rumah hijau tu jatuh sebelum sampai line & saya sempat potong dia, tapi entah dekat cikgu. apa-apa jelah. walaupun yang rumah hijau tu kawan saya. tapi kalau acara berkumpulan macam ni saya memang berkira, sebab saya nak kawan-kawan saya menang sama

5.        4x400 berkumpulan - hehe yang ni pun perak jugak. diorang cakap saya yang buat bagi dapat medal. sebab kami rumah kuning dapat last and gap dengan orang kat depan sangat jauh, tapi sampai dekat saya, saya potong orang. iya ke? nak bangga ni. entahlahh hehe


6.     Lompat jauh - Saya dapat silver untuk yang ni! yayy! teheeee :B

        Kawad kaki - Jadi mascot, pakai baju kungfu dengan main ribbon gymnast yang panjang tu. sambil duk main berlari-lari tu terlanggar badut (mascot kami jugak) secara tak sengaja. bedabanggg! sampai tercabut rambut mop dia. hahaha, satu stadium gelak, kamilah satu-satunya kontijen rumah sukan yang berjaya buat stadium bergegar pagi-pagi buta tu :B tapi takpa, sakit-sakit kepala sebab terlanggar pun kami dapat gold untuk acara yang ni. thanks untuk semua yang ambil bahagian :)
















No comments:

Post a Comment